Världens (o)nyttigaste frulle

Hej Tjena Tja! Nu sitter jag och äter typ världens (o)nyttigaste frulle bulle haha! Jag äter glass :] , smakar nästan som ben o jerrys hihihi. Idag ska jag va med sis Vendela och sen runt halv 6 typ ska ja och min familj såklart åka till mina kusiner det var jättelänge sen jag träffade dom eller mja typ 2 månader men de e länge tycker jag :o. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen göra i ordning mig, blir nog dagens outfit sen vad säger ni om det? ;) , Igår efter skolan så var jag med Vendela och Amanda så det var därför som jag inte hann skriva nånting.. ha en superbra lördag jag skriver mer i morgon oh juste det är ju första advent då mysigt mysigt lussebullar & julmust :] , hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0