Torsdag

Shueeeeeeeeeeeeeeee!  Idag så var jag i skolan.. ovanligt asså! Efter skolan gick jag och amanda hem till henne men sen fick vi så tråkigt att vi gick till skolan? hahhaha det blev iallafall roligt senare när vi träffade vendela och några till. Förressten idag i skolan så blev det strömavbrott så jag elaine, amanada, linn, ronja, vendela & några till gick ner i gymnastik-salen det var fan as läskigt för det var ju så mörkt där! Sen så kom typ gympaläraren och vi gömde oss i duschen haha fett sköna vi e ;). Vi hade ju matte-prov idag och det gick faktist rätt så bra *stolt* och eftersom det var strömavbrott så fick alla ha ett varsitt ljus på bordet, mysigt mysigt! Och nu så ser jag på two and a half men hahaha det är fan roligt! Höhö bara för att jag är snäll & lägger in en pytte-liten bild på mig och amanda.. haha jag ser ju längre ut än amanda på bilden *STOLT* hihi :D ! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0