Torsdag

Hej! Idag så var jag i skolan som vanligt.. sen så pluggade jag lite med amanda för i morgon har jag 3 prov; so, matte & tyska. Helt sjukt 3 prov på en dag. Jag förstår mig inte på det asså. Det är något konstigt med min data haha! Den e konstig men den går snabbare  ;D. I morgon blir det tjejkväll :) , jag, elaine, amanda & linn ska sova över hos klara det kommer bli jättekul faktist. vi ska hyra filmer, äta godis  & köpa pizza ! Vad har ni för planer i helgen då? Jag känner mig orolig för i morgon.. jag har ju 3 prov inte konstigt att man är orolig då.  Nu ska jag logga in på pea förressten! Jag vill ha jättemånga  kommentarer så  se till att kommentera nu, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0