Tisdag

Hej på er! Idag så var jag i skolan ju - ovanligt -.- . I morse fick jag verkligen panik när klockan var 20 i 8 och jag hade glömt bort att vi hade sovmorgon! Efter skolan skulle jag och mami köpt skor men det blev inte av så jag ska göra det i morgon istället. Hihihi nu ska jag hjälpa att baka lussebullar  :] jag älskar lussebullar, gör ni också det ? 

This is me right now:

Humör: normalt..
Gör: kollar på two and a half men
Fönster öppna: blogg, playahead, msn
Kläder just nu: adidaströja, vitt linne, underkläder & tights
Frisyr just nu: slarvig toffs


Måste bara säga att two and a half men äger mwihihih! Det är fan roligt program :D . Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0