This is my day

Hej! Förlåt för sämst uppdatering men jag har haft fullt upp. I går så köpte jag nya skor blir nog bilder senare jag köpte också 2 tröjor och lite nödvändiga småsaker ! Idag så var jag med Amanda och Linn efter skolan. Vi hade lika roligt som vanligt hehe!  Just nu orkar jag inte ladda upp bilder från mobilen men jag gör det sen eller i morgon. Förressten i morgon är det fredag fifan vad naaiiiiis! Jag vill träffa min kusiner till helgen för jag har typ inte träffat dom på 2 månader och dom åker utomlands nästa vecka i 3 veckor så vi kommer nog att träffa dom i helgen.. plus att jag måste plugga -.- . Jag har NO-prov på torsdag nästa vecka och omprov i tyska eftersom jag inte blev godkänd så min helg blir tyvärr utan kompisar -.-  . Jaja va ska man göra.. . Idag hade jag utvecklingssamtal också det gick väl sådär eller faktist rätt så okej tycker jag iallafall! Jag sitter och väntar på att two and a half men ska börja klockan halv 11 men jag får se ifall jag orkar vara uppe tills dess jag är jättetrött  :o. Aja nu ska jag tvätta bort sminket och typ dricka te eller nått see u .

Ville bara säga det här också: Det är jättekul att ha en blogg när folk läser den men även bara att få skriva.. liksom skriva hur man känner och så ni fattar visst? Jag vet inte om det är några som läser min blogg men jag hoppas ju självklart på det. Thats all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0