Söndag

bvnforeveerhivbnvv
Lite bilder på mig och elaine i helgen :)

Tjabadaba :D ! Igår så kom elaine till mig vid halv 3 ungefär och vi gick till vivo och köpte godis efter att vi gjort iordning oss. Sen kom vi hem och va hemma och vid 8 så gick vi ut och jag skulle köpa kontantkort men jag glömde bort det för vi träffade på lite folk .. sen gick vi hem vid 11 kanske och somnade vid 2 & i morse vaknade vi vid 12. Haha trevligt att veta va? Har ni haft en bra helg då? Min var superbra iallafall! I morgon så ska jag nog vara med elaine efter skolan.. nu är det så att jag vill ha många kommentarer från er läsare så sätt igång att kommentera nu! Hej sålänge .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0