Sjuk

Hejhej! Idag så var jag hemma för att jag hade ont i halsen . Men i morgon ska jag nog gå till skolan. Jag har tillbringat dagen med att plugga so :S och nu så äter jag glass:D. Idag ska jag plugga so, sitta vid datan & se på film tror jag. I morse var jag jättetrött men jag vaknade ändå klockan 9 ungefär av att amanda smsade mig :P. Just så regnar det hos mig, tråkigt eftersom det hade kommit snö innan ju.. jaja hoppas bara att det är snö på julafton då blir jag glad!

Lite bilder ifrån  helgen:

helgen
 Jag & amanda

helgen
Jag i helgen, hehe .


Det var inte så många bilder men jag har inte hunnit ladda upp alla på datan ännu.. kanske gör det lite senare, Pusshej från lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0