Otursdag

Hej! Jag skrev nyss ett inlägg men råkade klicka bort det haha! Men men en förkortning av dagen; först så var jag med amanda & vi åt mellis och pluggade till ma - provet och sen så spelade vi in lite roliga videos hihi! Kanske blir lite bilder från idag sen. Nu så pluggar jag matte måste verkligen plugga eftersom jag suger på matte XD . Ikväll är det ju andra avenyn också så därför vill jag plugga nu så att jag hinner se det :) .. någon annan som brukar se på andra avenyn? Ikväll blir det inte så mycket mera än tv, plugg, dusch  & datan men ni kanske ska göra något roligt? Jag trodde skolan skulle bli lite rolig eller rättare sagt inte ha så mycket otur som jag hade idag : först så snubblade jag på en dörrlist på matte -lektionen, fastnade med strumpan i nån grej så att hugo & fredrik började skratta åt mig ;P , sen så fick martin tuggummi och då lovade han att han skulle hjälpa mig med en sak med mobilen ( de va nått fel så att det inte gick att skicka sms) och sen så gjorde inte han de och då så började han kasta blött papper?  helt plötsligt bara på linn & sen på mig och då så skulle jag kasta tillbaka men missade honom och då så tog han pappret och sprang iväg sen så typ gled jag på golvet så jag ramlade  IGEN! Kan man ha  mera otur än vad jag har? Hahahahhahhhhhhhaaaaaa nej! Men nu ska jag fortsätta plugga lite tog bara en paus  ;) , take care .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0