Onsdag :)

Hej! Idag var jag i skolan och det gick väl bra antar jag. Efter skolan så var jag med elaine, amanda & linn. Vi var hemma hos amanda en stund sen gick vi ut lite.. juste ! Jag längtar till fredag då ska vi sova över hos klara och vi ska hyra filmer, äta något & vara ute :D . Så antagligen kommer jag nog inte att skriva så mycket nu i helgen.. vad ska ni hitta på den hära veckan då? HAHAHAHAHAHAHAHHABild från igår..  Nej! Ikväll måste jag plugga.. tyska & so. Och kanske lite matte vi har prov på fredag samma dag som jag har tyska & so-prov seriöst : 3 PROV PÅ EN DAG ! Måste dom ha allt på en fredag? :S. Pucko lärare de finns asså hahah! Nu ska jag plugga lite ha det bäst vilket inte jag kommer att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0