Måndag

Hej hej, allt bra med er? Jag mår väl bra ! Idag så var jag ledig som jag sa förut att vi skulle vara :]. Det var skönt att få va hemma istället för att sitta & slita i skolan hahaha men jag brukar ju inte slita så mycket ändå :P. Idag så var jag iallafall med Vendela & Amanda. Först kom Vendela till mig & vi satt vid datan sen gjorde vi pannkakor och hahahahaha dom blev lite missbilade  och inte runda så vi gjorde ett nytt försök och vi la på citronpeppar & mandariner men det blev inte så gott så efter tyå tredje försöket så gav vi upp! Vi gjorde toast istället och det var mycket godare men ganska duktiga var vi på att göra pannkakor :]. Sen så mötte vi amanda och hon hade cykeln med sig så jag skulle skjutsa amanda & vendela men det gick inte så bra om man säger så, jag ramlade 3 gånger och när vi nästan var hemma hos amanda så hade vendela tappat sin mobil så vi gick tillbaka men hon hittade den där vi ramlade första gången :D!  När vi var hemma hos amanda så gjorde vi massa saker sen skulle vendela hem & då gick jag och amanda ut och vi "gled på is" haha det var halt ute och vi hade ju ingenting bättre för oss;P.

Som ni märker så har jag haft en fullspäckad dag och är as trött nu.. fan jag vill inte till skolan i morgon, jag kommer nog bli förkyld snart jag har börjat få ont i halsen  men vad ska man göra? Sitta hemma framför tvn med täcket är ju inte helt dumt det heller! Haha sov gott skriver mera i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0