Lör-sön

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp! I går kväll så åkte jag till Amanda ungefär kl halv 7 och åkte hem vid halv 12 .. sen så loggade jag in på datan och somnade ungefär halv 2 eller nått :]. Idag så vaknade jag vid  tolv nästan och jag låg kvar i sängen och kollade på idol (repris) sen så pluggade jag so & vid 4 halv 5 stack jag till Amanda . Vendela var också där och vi tre hade jätteroligt faktist :]. Haahahaha vi skulle dra ut och när jag skulle gå ner för trappan ute så var det ju halt så jag ramlade baklänges i trappan ! Sen så cyklade vi men amanda hoppade av så jag skjutsade vendela på cykeln och då så körde jag typ på något halt ställe så vi ramlade det kanske inte låter så kul men roligt var det! Juste det snöade innan idag :D det är mysigt med snö tycker jag tycker inte ni det? Speciellt nu innan jul också så känns det väldigt "julaktigt" med snö :) . I morgon ska jag vara med Vendela & kanske Amanda .. vad har ni för planer i morgon då?

Förressten glöm inte att kommentera min blogg :D eller kanske följa den med : www.bloggkoll.se  aja nu ska jag se lite på tv, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0