Första advent!

Hej sötisar! Idag är det ju första advent :] . Bra lite drygt 3 veckor kvar tills julafton! Idag så sov jag inte så  himla länge :o eller jag vaknade av min syrra runt 10 kanske :o fett tidigt .. jaja sen så åkte jag och mami till ikea och jag köpe en spegel, filt, ljus, lampa pch lite sånna saker till mitt rum. Eftersom ja gjorde om mitt rum i somras så har jag inte hunnit placera in alla saker ännu eller rättare sagt jag e slö! Hihihi om en stund ska jag dricka julmust & äta lussebullar :D, förressten kan skriva lite om igår : Jag var ju hos mina kusiner det var väl roligt, vi åt och sen typ fikade och sjöng singstar vi kom hem typ halv 12 eller nått. Vad har ni gjort i helgen då? Jag måste också plugga lite sen jag vill göra de innan andra avenyn och sanningens ögonblick, är ni också andra avenyn nördar? XD. Jaja time to go, hej då!

Ps! Glöm inte att tända första ljuset idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0