Engelska- glosor

Hejhej! Just nu sitter jag och pluggar engelska - glosor som vi har tills i morgon, men det går bra eftersom jag äger på engelska haha! Men jag äger faktist (a).  I morgon har vi gymnastik i skolan och vi har dans men seriöst vi har typ p olka dans och massa andra gamla danser kan vi inte få dansa street dance hallå vi lever inte på 1400- talet *hahahahha*! Har ni också sämst danser på skol-gymnastiken ? dans är ju roligt annars jag gick typ på street dance i 5 år. Jaja nu ska jag sluta klaga så mycket ;). Nu orkar jag inte skriva mera kanske skriver senare eller i morgon, vi har sovmorgon varje tisdag till 10 över  9 :D fast vi slutar ju 10 över 3 på måndagar :o , sämst asså! Hej  sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0