Two blogs (?)

Hej ! Jag vet verkligen inte vilken blogg som jag ska blogga på :S ... och det är ju jobbigt att ha 2 bloggar. Men jag tror att jag befinner mig här en stund iallafall. Nu ska jag städa min hamsters bur -.- tråkigttråkigt men dom måste ju också ha fint till jul :). Vad har ni för planer idag  ?   Eftersom jag har väldigt tråkigt just nu så lägger jag in en tråkig lista också.. eller lite rolig är den iallafall ;P .

Har du någon du kan kalla en bästa vän?  yes
Har du en vän som du anser sviker dig ofta? vene .. lite kanske
Senaste vännen som du skrattade tillsammans med? elaine, i think
Vilken/vilka av dina vänner vill du träffa mer än vad du gör? elin l & anna
Vem var den senaste av dina vänner du pratade i telefon med? vet inte..
Vem saknar du mest? ingen just nu !
Senaste vännen du kramade? mmaddii
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?  yes
Har du skilda föräldrar? nää
Halvsyskon? nejnej
Väntar du på telefonsamtal från någon nu?  nepp
Brukar du lova att ringa, och sedan inte göra det? hah ibland faktiskt :o


MOBIL OCH MSN

Har du mer än 20 sms i inkorgen?  hehe ja såklart
Hur många sms skickar du i månaden? flera hundra ;p
Vad står det i ditt 12 mottagna sms, och från vem?  vene orkar inte kolla!
 Tre senaste du smsade med?  vet inte ;P
Har du mer än 100 personer på din kontaktlista? japp
Vem lade du senaste till på din kontaktlista?  eh vene  :s
Vilka är marioteten på din kontaktlista? whaaaaat ?  ;o
Msn från i dag, vilken var det mesta random meddelade?  höhö fattar noll!
Vad heter du på msn just nu? Erika
Vem dissade dig senast på msn?  ingen ?
Vem skrev du med senast? Kommer inte ihåg.. elaine tror jag.

Vart ska du flytta , om du vill göra det? låååååååååååååååååååååååångt borta
Vad är det pinsamaste du har gjort? jag tror det var när jag och elaine typ sprang efter martin för han hade tagit våra nycklar till skåpen och sen så var det blött och lerigt ute och jag skrek till elaine  : ramla inte elaine !  HAHAHAH sen efter typ 30 sekunder så ramlade jag själv XD!
Vad är det du ångrar mest? privat.
Vad är du mest stolt över hos dig själv?  vet inte
Vad var det senaste du hörde som du vart chockad över? dedu ..
Vilken internetsidor är du inne på mest? pea & bloggen typ
Trivs du bäst på stranden eller vattnet? både (a)
Vilken gener håller du mest inom musiken? massa
Vilken är din favorit film? absolut titanic den är oslagbar!
Favoritskådespelare? don't know ..
Har du bott utomlands? nä inte bott utomlands
Har du utländsk blod i dig? nope
Brukar du använda mkt utropstecken när du skriver?
Känner du folk som knarkar? nej
Kan du spela nått instrument? haha nej
Om du kan, är du bra? hah a jag äger  *nat*
Vad brukar du göra på dagarna?  myyycket
Vad är du riktigt bra på? vill du gärna veta va (aa)
Har du planerat nåt under den kommande timmen? nej eller städa i suppose :S
Har du tråkigt? näääääääääääääää eller jo kanske lite:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0