Sämre måndag får man leta efter..

Hej. Ja sämre måndag får man alltså leta jävligt långt efter.. inte bra måndag alltså. Skolan som vanligt, är osams med amanda & elaine ingen förstår, båda dom e cp och helt jävla störda, huvudvärk, fullproppat med alla jävla läxor KAN DET BLI SÄMRE?  Verkligen inte! Efter skolan så var jag iallafall med en normal person som förstår ; linn. Det länns som om linn och vendela är dom enda som fattar just nu. Jag är jättetrött men har inte lust att gå och sova.. ingen lust att gå till skolan heller faktist.. ni förstår ju varför visst? Ifall amanda eller elaine läser de här kan dom ju ta åt sig att det inte hjälper att ELAINE lägger sig i allting och börjar gå runt till alla och säga att jag e störd, du är bara en jävla looser som inte vet ett skit så stick härifrån låt mig vara du tror verkligen att du är nått bitch . Wannabe bitch är amanda nu också, hon som inte alls är som elaine spelar så jävla mycket bitch nu, kan inte alla bara bli sig själva? jaja ska sluta klaga nu och sticka ifrån datan. Jag hoppas verkligen att amanda eller elaine läser min blogg och ser vad jag tycker om dom big loosers thats all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0