Inte bloggat här på länge!

Hej! Ja som ni märker så har jag ju inte skrivit här på länge..

Men nu så ska jag typ ha en "röstning" så ni kan få rösta vilken blogg som jag ska blogga på.. den här vs www.onlyeng.devote.se checka in den och kommentera här eller på den bloggen vilken ni tycker jag ska blogga på. Idag var det ju skola som vanligt och a det hände väll ingenting speciellt. I morgon är det kort dag, skönt! Jag är verkligen less på skolan nu men vi får ju jullov på torsdag:D plus att i morgon är det bara en vecka kvar tills julafton:o, jag tycker tiden går jättefort nu asså det känns fortfarande som jag nyss har börjat i 7an fast redan första terminen har gått.. jaja tiden går fort.


Time to go, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0