Im here again!

Hej! Nu är det så att jag börjar blogga här igen :) Tycker att det ska bli roligt med lite omväxling eller egentligen inte men jag måste ju liksom bestämma mig för vilken blogg som jag ska ha. Kan berätta lite om helgen iallafall då..

I torsdags så hade vi avslutning i skolan så på fredag kom elaine till mig och sov över till idag. På fredagen så träffade vi liten och mmaddii. Lördagen va väl också bra(?) vi såg på film och åt godis :). Igår så hände väl ingenting speciellt direkt.. idag så va jag också med elaine .

Min helg har varit super! Hur har eran helg varit? Juste ja.. i morgon ska jag fixa goodiebagen ( julklappstävlingen) som ja hade i min gamla blogg fast fortsätter här. Jag är jättetrött och orkar inte se på film som jag hade tänkt att göra.. well får väl sova istället haha . Jag har fått jätteont i axeln :/ ja vet inte vad de kan vara direkt.. haha det är julafton i morgon! Flr klockan är ju över 24 ;). Julgranen sattes in idag också :) jag gillar julen eller älskar*.


Bed time now, jag är jättetrött :o, sleep good mina tusentals läsare naaaaaat* .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0